Haken

woensdag 1 juni 2011

Voor iedere outfit een ander kleurtje...


Tja eens gebeten door deze ringen...is het moeilijk om weer iets anders te doen, dus heb ik er nog een paar in het verschiet. Ik nestel me dan heerlijk in de zetel of op bed met alle bolletjes wol, knoopjes, draadjes, kralen, etc..een heerlijk glaasje wijn of een heerlijke koffie verkeerd en duikt weg in mijn eigen wereldje. Een muziekje op de achtergrond of Oprah (herhalingen) en weg ben ik. Geen kinderen/man die me kunnen afleiden of zo en ja zo kan ik uren helemaal weg zijn.


 Maar op de foto willen ze nog net ;-)

Geniet van je lang weekend,
Liefs

5 opmerkingen:

  1. Oh zo mooi! Wat een geweldig idee trouwens! Ik denk dat ik ook maar eens voor mooie knopen moet gaan kijken nu...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moet je mij ook maar eens leren... super die ringen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na een tweede berichtje van jou kom ik je blog even bezoeken. Wat een leuke ringen! Helemaal super! Ik ga je volgen, meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, maar die zijn ook mooi! Wow!! En wat een idee om er kralen bij te gebruiken! En wol! Super!!

    BeantwoordenVerwijderen