Haken

zondag 29 januari 2012

I need your help

Lieverds,
Ik heb jullie hulp nodig...en wel voor het volgende:

Hier bij ons in't dorp is er een superfantastisch wolwinkeltje. Griet runt dit samen met haar man en helpt je steeds met raad en "draad" als je even in de knoei zit met je brei-haak-of wat dan ook voor handwerkje.Je kan ook leuke workshops bij haar volgen…zo ga ik in maart een fietszadel-hoes haken bij haar.

Dit jaar doet zij ook weer mee aan "De Gouden Glimlach" een tof initiatief waarbij de vriendelijkheid, hulpvaardigheid en een brede glimlach centraal staat.
Geloof me, Griet heeft een glimlach om U tegen te zeggen!!!!
Stemmen kan je hier - het Wollenbolleke nr 250
Breng gerust je stem uit, maar waar het nog meer om gaat is en daar heb ik jullie hulp nodig...Griet heeft de voorgevel van het Wollenbolleke lekker warm ingepakt met haaksels & breisels (soort wildbreien en wildhaken) en daar horen BLOEMEN bij!!!
Hoor je mij al afkomen?
Als jullie het zien zitten om een bloem te haken,breien,vilten of wat dan ook laat je gaan en stuur ze mijn richting uit - ik bezorg Griet al de bloemen zodat zij ze aan haar gevel kan vastmaken.

26-01-2012 (dit is alvast een persberichtje)
Het Wollen Bolleke is nu van veraf te zien, dankzij breiwerk aan de gevel! Er zijn twee bloembakken aan de gevel en de etalages met gebreide reclame voor ‘De Gouden Glimlach’ versierd.


Hierop maken we een echt ‘bloemenveld’ en als de klanten hier sympathie voor hebben, kunnen ze van restjes wol, katoen (dun of dik) één of meerdere bloempjes haken, breien, vilten,…die dan op dit breiwerk genaaid worden. Hierbij voegen ze hun gegevens en zo kunnen we er drie winnaars uitloten om gratis deel te nemen aan de workshop ‘Fietszadel-hoes haken’. 

Zo hopen we de klanten nog enthousiaster te maken voor de campagne!
Je bent natuurlijk niet verplicht hé om mee bloemen te creëren maar je stem uit brengen das simpel, niet?!

Veel liefs,
Xxx

5 opmerkingen:

  1. Ik heb gestemd! Hoe groot moeten de bloemen zijn? Als ik tijd heb help ik je! (had ik dat vorige week maar geweten...) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maakt niet uit hoe groot of hoe klein
    Ben die van mij al gaan afgeven deze morgen en ze was er heel blij mee (foto's volgen)
    Bedankt voor je schattige kaartje, echt super!
    Liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk initiatief... ik probeer een bloemmetje te haken ... maar ik ben de laatste tijd wat futloos...

    BeantwoordenVerwijderen