Haken

woensdag 22 februari 2012

Blog Award

Ja lap……daar sta ik dan met mijn mond vol ..
Het was hier al en tijdje stil op mijn blogje - niet veel te vertellen en je weet hoe
dat gaat, soms haak ik me suf en andere dagen kom ik er gewoon weg niet toe!
Sinds vandaag ben ik lekker thuis met de kids en staat er heel wat op het programma
(haakworkshop, binnenspeeltuin, bowlen, ijsschaatsen, brownies bakken,…)
En dan krijg ik er vandaag nog van deze lieve madame een Awardje bovenop

Tof hé!!!
Ik moet zeggen het doet ne mens iets …
Maar op mijn beurt geef ik hem ook weer door
(Deze award mag ik nu zelf gaan doorgeven aan mensen met een mooie, leuke, 
inspirerende blog en die minder dan 200 volgers hebben. )



Trommelgeroffel





Francine Toukou ik ben zot van alles wat zij maakt en het is een echte schat van een dame!!
Gwen blogt zij mij heeft aangezet om te gaan bloggen
Schoten Stikt ik zoooo graag wil leren naaien op een echt naaimachien (spijtig dat ik niet meer in Schoten 
woon, anders had je me elke dag over de vloer)


Voilà ik hoop dat jullie er blij mee zijn - ik in ieder geval wel
Veel liefs
&
geniet van de vakantie
XXX

2 opmerkingen:

  1. Hi Annick!
    you are the winner of my giveaway!
    you winn my vintage crochet purse!!
    Congratulations!!
    please send me a email for : pontinhosmeus@gmail.com
    thanks for your nice comment at the giveaway.
    best regards,
    marlene

    BeantwoordenVerwijderen