Haken

maandag 5 maart 2012

Aangekomen & Groene Manieren…?

…vandaag zat er een heel mooie give away in mijn kleine brievenbus die ik had gewonnen van deze 
talentvolle dame en ik moet zeggen ik ben er super blij mee!!! 


portemonnee & bloembroche


er zat zelfs een leuke bloembroche extra in - Obrigado Marlene!!!

stilleven in d'Ardennen

Dit weekend was de start van een traditie die ik graag in ere wil houden…namelijk Familie-weekend. Ik met heel (jawel 30 stuks groot en klein) mijn schoonfamilie richting de Ardennen.

(ons dorp voor een weekendje)


Ik heb er zelfs een haakcursus voor de nichtjes gegeven en het  haken lukte hen al aardig!! Alleen ben ik nu het eene wasmachien na het andere aan het draaien
We hebben er heerlijke wandelingen gemaakt zonder (en ja daar kom je op je wandelingen geen kat tegen ) een mens tegen te komen of af en toe een verdwaalde hond/tractor.


Al een tijdje geleden zat ik te broeden op een idee en k' denk dat het nu helemaal in mijn hoofd zit en het er ook uit wil!!!!
Hebben jullie dat ook, een kleerkast vol spullen die je niet meer aandoet maar eigenlijk nog te goed zijn om in een zak bij spullenhulp te zetten? Wel, er moet dringend wat meer plek in mijn kleerkast gemaakt worden en wel op deze "groene manier" 
Origineel ben ik misschien niet want recycleren is HOT 
maar ik ben niet het type om op rommelmarkten mijn waren aan de vrouw te brengen (veel te veel rompslomp - inpakken - uitpakken en waar bewaar je al die spullen)
Dus ga ik een dezer dagen mijn kast uitmesten en doe een test of het aanslaat.
Als je je geroepen voelt en je hebt ook een iets vanwaar je denkt dit wil ik wel ruilen/swappen
geef een seintje - zo dragen we weer bij aan een groene manier van...

7 opmerkingen:

  1. wat een leuke spulletjes en leuk zo'n weekend weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt me leuk die kleren... maar ik vrees dat we niet dezelfde maat hebben :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan de kleren natuurlijk ook zelf verstellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke winst!
    ps: het zit'm in de naam van dat hotel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goede traditie! heerlijk! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke Give Away heb je gewonnen en wat je zegt "van de talentvolle dame". Ze maakt echt prachtige dingen.
    Wat gezellig met zo'n hele bubs een weekendje weg. Goed dat jullie dat er nog steeds inhouden.
    En wat goed dat je je kleding nog een kans geeft ;-)Ga je foto's van je kleding hier op de Blog zetten?
    Liefs, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, ga mij dit weekend eens diep in mijn kleerkast gooien en al de dingen die ik niet meer draag HUPS op de foto en dan gooi ik ze op m'n blog.
      Aan jullie of je er iets mee kan doen ….
      xxx
      ps leuke vernieuwde webshop heb je!!!

      Verwijderen