Haken

zondag 11 maart 2012

Uit de kleerkast komen….

Voilà….hier zijn ze dan de twee stuks die ik als (test) uit de kleerkast laat komen!

Een mens kan toch niet altijd maar kleren in zijn of haar kleerkast blijven duwen?? Dus gooi ik er wat uit - stuk per stuk - als je één van deze twee stukken wenst te ruilen tegen iets wat mij kan bekoren (en liefst niet iets om weer terug in mijn kleerkast te hangen) shoot!!!
Tada…

bloemenbloesje met rode rand
(maat 38/40)


Rok met vage bloemprint
(maat 40)

Het zal me echt geen pijn doen moest je deze stukken verknippen, verscheuren of wat dan ook
Nu is het tijd voor de tuin onder handen te nemen,
liefs,
xxx

1 opmerking:

  1. Lekker, om in de tuin te werken bij dit heerlijke weer! Ik geniet hier ook met volle teugen! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen